Sider

11. aug. 2011

Da begynte reisen dere!

Hallo hallo,
Nå sitter jeg på Radisson Airport Hotel Gardermoen og blogger! Begynte altså da reisen min idag kl 6 og var fremme i Oslo ca kvart på 7. Nå skal jeg være på hotellet sammen med mamma og pappa til imorgen tidlig! Skal møte resten av Explorius gjengen på flyplassen klokken halv ni imorgen og flyet til New York går klokken 11! Gleder meg!
                                           Her er jeg hjemme, klar for å reise!

Idag var jeg å besøkte farmor & farfar og sa hade til dem, og etter det så fikk jeg besøk av både familie og venner som kom for å si hade en siste gang! Det var koselig men også trist! Men heldigvis så skal jeg jo snakke med dem iløpet av året!
                                           På vei inn i flyet fra Haugesund til Oslo


Nå har jeg, mamma og pappa vært på Peppez Pizza og spist, det var kjempe koselig!



                                           Pappa, meg & mamma på peppez pizza! <3

 Nå skal vi snart legge oss! Så neste gang jeg blogger så har jeg kommet meg over dammen dere!!
 America Here I Come!!


-Astrid-

6 kommentarer:

  1. Goooood tur ! Å husk å oppdater bloggen me fuste annledning der borte :D

    SvarSlett
  2. Sko ønska eg va der på peppes pizzaen! Ein te klem hadde ikkje våre dumt! Håpe flyturen ikkje blir for longe for deg! God tur! Masse glad i deg <3

    SvarSlett
  3. Go tur å kos deg ein heile hau!! :-D Komme te å savna deg <3

    SvarSlett
  4. Du får ha ein go tur :) Så må du oppdatera masse, sånt at eg kan kommentera sånn som eg har lovd :D

    SvarSlett
  5. Såg rektigt så kosligt ut - sko ønska eg va der me dokke i gårkveld! Eg e jo ikkje heilt frisk for øyeblikket - så eg va i koma når du ringte! Men me snakkes heldigvis snart ijen!!

    Goooo tur <3
    Love you

    SvarSlett
  6. Håpe turen gikk fint, og at du kom trygt fram! :) glede meg te neste innlegg, kos deg masse Astrid:D mega klem fra Silje<3

    SvarSlett