Sider

30. aug. 2011

Første skoledag overstått!


Hallo, 
Da har jeg altså gjennomført min aller første skoledag på Shadow Ridge High School! Det var helt annerledes fra det som jeg er vandt med, men det var jo derfor jeg ville her også for å oppleve noe helt nytt! Det jeg gjorde i dag var å våkne klokken 5 for å dra i kirken klokken 6. Etterpå kjørte vi til skolen og dagen der begynte med at alle skulle i forskjellige homerooms, basert på etternavnet ditt. Jeg var på rom 811. Der fikk vi utdelt et skjema med alle fagene våres og de forskjellige lærerene vi skulle ha i de fagene. Det var også en plass nede på arket som lærerne skulle signere i løpet av dagen for å bevise at du hadde vært i alle timene dine. 

De de gjorde i timene var å si hva de het og skrive under på arkene. Det arket leverte vi inn senere på dagen i Homerooms! Vi har noe som heter Odd-Days og Even-Days, men det er litt vanskelig å forklare enkelt hva det går ut på.
 

Fagene jeg har er da:
1.Algebra II
2.Sociology I
3.Spanish II H
4.Jazz Band I
5.Chorus
6.U.S History H
7.Chemistry I H (Men denne timen skal jeg bytte, forhåpentligvis slipper jeg naturfag, men hvis ikke tar jeg biologi)
8. American Literature

Det som er helt annerledes her enn i Norge er at alle elevene må gå til lærerens klasserom å vi har kun 5 min på oss til å komme oss der før det ringer, så når du må på do så må du være rask!! Hvis du skal på do i timen trenger du hall pass! Å det er politi på skolen hver dag, hele dagen å passer på at ingenting skjer!!! 
Jaja, det var litt om min aller første skoledag på Shadow Ridge High School!

Har ingen nye bilder enda, men dere overlever vel! Hehe!

-Astrid-

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar