Sider

18. aug. 2011

Las Vegas!!

Hallo alle sammen!
Sorry for at jeg ikke har blogga, men det var noe feil med blogg kontoen min igår så jeg fikk ikke til å skrive noen ting! Men nå er det heldigvis i orden igjen!
                                           Litt rot må man regne med i begynnelsen ;-)
Nå har jeg da altså kommet fram til Las Vegas og jeg har allerede vært her i 4 dager! På de 4 dagene så har jeg hilst på mange forskjellige hyggelige folk og opplevd mye nytt! På Mandag da jeg kom var det vertsmor Kathy og vertssøster Brittany som stod og ventet på meg! Brittany hadde laget et skilt til meg der det stod "Welcome to Las Vegas Astrid!". Det var kjempe tøfft synes jeg !

Da jeg hadde fått bagasjen så kjørte vi hjem og jeg fikk skiftet til shorts og t-skjorte, så ble jeg med bort på skolen og fikk registrert meg og jeg ble med på noe som heter "Band Camp". Band Camp er en slags seminar uke for det store skolekorpset på min skole og Brittany er med i dette! Det var meningen jeg også skulle være med i det, men det ble litt vanskelig for meg så jeg bestemte meg for å bli med på Jazz Band og Kor i stedet for. Da vi kom hjem senere på kvelden gav jeg dem gavene fra Norge og det likte de veldig godt! Men jeg var så trøtt at jeg sa jeg skulle bare ta meg en liten hvil på 20 minutter, men de 20 minuttene ble til 12 timer!! Haha!
                                                     Her er sengen min og nattbordet mitt!


På tirsdagen var jeg med Kathy og fikk tak i mobil telefon som jeg kan bruke her, ble en Verizon telefon. Vet ikke helt hvilken modell men jeg synes den er fin! Er en sånn der flip telefon med tastatur, noe jeg ikke er vant med! Jeg føler det er sånn skikkelig amerikansk!
På Tirsdags kveld så kom Daniel og Hannah over og jeg lærte dem å spille Ligretto! Det var veldig morsomt og jeg tror de likte det ! Og igår var jeg å så litt på når korpset øvde og slikt og etterpå var jeg og Brittany på Zumba i kirken som de går i! Det var litt om mine første dager i Las Vegas! Har ikke tatt så alt for mange bilder enda men jeg slenger med noen fra både her i Las Vegas og NYC! Håper alle hjemme i Norge har det bra!
                                             Huset jeg bor i og vinduet til venstre er rommet mitt
                                                        Mine roomies i NYC, Aina og Andrea! ;-)


-Astrid-

1 kommentar: